HTML

Facebook

Munkamámor

Pc klubban dolgozgatom, általában nyugi van, néha akadnak nem normális figurák, elsült pár aranyköpés is. Nos néhány élményt fogok megosztani veletek néha.

Friss topikok

  • Shyllard: Durva :P (2010.09.06. 18:01) Csak úgy...
  • Kóczy: Ja, egy valamit kihagytam: Bár még nincs melóm, folyamatosan keresek. (Mielőtt az "jönne le", hogy... (2010.06.28. 17:11) Kreatív blogger díj
  • desmond wallace: Vannak itt szép nénik.:P (2009.02.28. 19:43) Mémelés
  • nyuszisz: Nekem meg az egyik vinyóm ment tönkre. Mondjuk azt én ejtettem le :S (2008.12.04. 21:40) Szopok a videókártyával

Linkblog

Amikor kvázi bekaphatom...:)

2015.08.04. 12:14 koimbra

Nyomtatópatront kerestek, illetve kérdezték, hogy mennyi a monitor javítása. Megmondtam az árat és utána a fickó 2 percen keresztel a fucky ujjával vakargatta a szemöldökét. Szóval kvázi olyan volt, hogy le vagyok szarva. Más részről azt mondta, hogy hát kicsit többért szokta venni a patront és a javítás ára megfelelő lenne, de most azonnal kell neki. És hozzátette, hogy akkor bemegy a megyeszékhelyre...azaz inkább beleöl pár 1000 ft-nyi benzinpénzt, ahol szintén keresgélnie kell...ráadásul a monitorját ott sem csinálják meg neki tegnapra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkamamor.blog.hu/api/trackback/id/tr707681314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása