HTML

Facebook

Munkamámor

Pc klubban dolgozgatom, általában nyugi van, néha akadnak nem normális figurák, elsült pár aranyköpés is. Nos néhány élményt fogok megosztani veletek néha.

Friss topikok

  • Shyllard: Durva :P (2010.09.06. 18:01) Csak úgy...
  • Kóczy: Ja, egy valamit kihagytam: Bár még nincs melóm, folyamatosan keresek. (Mielőtt az "jönne le", hogy... (2010.06.28. 17:11) Kreatív blogger díj
  • desmond wallace: Vannak itt szép nénik.:P (2009.02.28. 19:43) Mémelés
  • nyuszisz: Nekem meg az egyik vinyóm ment tönkre. Mondjuk azt én ejtettem le :S (2008.12.04. 21:40) Szopok a videókártyával

Linkblog

Kreatív blogger díj

2010.06.25. 12:40 koimbra

Legutóbb terjedt egy ilyen mémeléses izé, amelyben 5 vonzó személyt kellett megnevezni, no meg 5 megvalósítható - megvalósíthatatlan dolgot. Most ismét futótűzként terjed szét a neten egy új játék (vagy minek is nevezzem), a Kreatív blogger díj. Meg lettem nevezve jómagam is, ennek értelmében 7 fontos dolgot kell írnom magamról. Nosza:

- Szeretek aludni, ha úgy alakul, könnyen rá tudok állni a napi 12 órás alvásra is.
- Kedvelem a filmeket, jobban, mint a sorozatokat. Meglepő?:)
- Megvan az összes Steve Jackson- Ian Livingstone kalandjáték. De jó nekem!!:D
- Közgazdász diplomám van, plusz egy idegenforgalmi felsőfokú papírom is, yeah
- Szeretem a ponyvairodalmat és a könnyed fantasyt. Rejtő Jenőtől kiolvastam anno mindent, Lőrincz L. Lászlót is egy ideig, míg már unalmassá vált. Az Éj és Hajnal trilógiája Jeffrey Stone-től szvsz az egyik legjobb magyar fantasztikus regénysorozat. Szintén marha jó a Mysterious Universe, York Ketchikan és Brett Shaw kalandjait szívesen olvasom, olvasnám, ha lenne még.
- Úszok. Kb fél évig van a helyi strandon a nagy medencébe víz, reggelente a 33 méteresbe olyan 60-80 hosszat pancsolok, esténként is levonulok olykor, akkor 30 hosszt gyűrök le.
- Ha nem vagyok net előtt, egyáltalán nem érdekel a blogolás, eszembe se jut. Mellesleg kellene még néhány kreatív embert szerezni a Filmdroidra:)

Nekem is meg kellene nevezni néhány embert, nem zaklatnék senkit, ezért azokat jelölöm meg, akiknek már így is kellett: Desmondwallace, Petrus, Koczy, Inmfc, Ekoz, Teddike, cat
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkamamor.blog.hu/api/trackback/id/tr282109179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.06.28. 17:10:08

Az alvással én úgy vagyok, hogy tudok aludni, akár 10 órát is, de ha kell, akkor 5 óra alvással is jól "működöm". :)

Én egyformán kedvelem a filmeket és a sorozatokat. Nem hiszem, hogy tudnék dönteni, ha választani kéne.

Az úszás nagyon jó sport. Én is terveztem egy időben, hogy elkezdek úszni, csak nálunk kissé drága a strandbelépő (az uszoda meg még drágább), úgyhogy inkább hagytam.
Biciklizni szoktam, minimum napi 1 órát (de szabadidőtől függően akár többet is).

Nekem számtech. tanári, meg könyvtárosi diplomám van, de melóm még nincs. De majd idővel biztos lesz, úgyhogy (egyelőre) nem csüggedek emiatt.

A blog nekem akkor jut eszembe, ha valami olyan történik, hogy azt mondom, hogy ezt érdemes lenne megírni. Aztán amikor géphez kerülök, meg mégsem teszem. :D (Legalábbis nem mindig)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.06.28. 17:11:19

Ja, egy valamit kihagytam: Bár még nincs melóm, folyamatosan keresek. (Mielőtt az "jönne le", hogy csak pihengetek itthon, "aztán majd lesz valami" alapon. :) )
süti beállítások módosítása