HTML

Facebook

Munkamámor

Pc klubban dolgozgatom, általában nyugi van, néha akadnak nem normális figurák, elsült pár aranyköpés is. Nos néhány élményt fogok megosztani veletek néha.

Friss topikok

  • Shyllard: Durva :P (2010.09.06. 18:01) Csak úgy...
  • Kóczy: Ja, egy valamit kihagytam: Bár még nincs melóm, folyamatosan keresek. (Mielőtt az "jönne le", hogy... (2010.06.28. 17:11) Kreatív blogger díj
  • desmond wallace: Vannak itt szép nénik.:P (2009.02.28. 19:43) Mémelés
  • nyuszisz: Nekem meg az egyik vinyóm ment tönkre. Mondjuk azt én ejtettem le :S (2008.12.04. 21:40) Szopok a videókártyával

Linkblog

Szopok a videókártyával

2008.12.04. 11:55 koimbra

Vettem videókártyát jó másfél éve, volt rajta 3 év garancia. Kb. két hónapja szegény megadta magát, visszavittem a boltba és vártam. Egy hónapja arra járok, a bolt zárva, ráadásul ki van írva rá, hogy üzlet kiadó. No sebaj, egy hét után megint arra mentem, ismételten zárva. Rákerestem a neten az üzletre, felhívtam a  vonalas számot, ki volt kapcsolva. Hívom a megadott mobilt is, kicsöng. Egy srác azt mondja ez nem az a hely, de azért másnap újból hívtam, gondoltam hátha elütöttem a számot. Egy srác veszi fel (szerintem ugyanaz a hang) és mondja, nyitva vannak és a videókártya is kész van. Megyek megint az üzlet fele, zárva. Hívom a számot, a srác azt mondja, hogy rossz szám van megadva a neten, már szólt nekik. De akkor miért hülyít? Erre már nem térek ki, nem pazaralom a percdíjat.

Hívom a pesti cégüket, ott azt mondják azzal az üzlettel már nem foglalkoznak, volt valami gond, de amit tudnak tenni, hogy megadják az ottani főnök számát. Felhívtam, más vette fel, mondta majd másnap próbálkozzak. Másnap telefonálok, a főnök azt mondja, hogy nyitva van a bolt, nem tudja miért volt zárva, mikor arra jártam, megadta az eladó számát. Beszélek az eladóval, ő is előadja, hogy a pesti cégtől szerezték a videókártyát, akikkel már nem állnak kapcsolatba, nekem kéne majd hozzájuk bevnni a cuccost. Na bementem, nyitva volt a bolt, hihetetlen. Nálam van a videókártya, yeah. Hívom a pestieket, ott azt mondják ők ezen nem foglalkoznak, mivel az eladónak kell ezzel valamit csinálni, meg mint ismeretes már nem állnak azokkal kapcsolatban. Fasza, de nagyon. Na hívom tehát az eladót, aki azt mondja, hogy elképzelhetetlen dolog ez számára, de majd beszél ő is velük vagy pénteken vagy hétfőn és akkor majd hívni fog engem.

Megy a hárítás tehát, természetesen a másik a hibás, arra, hogy a videókártyám jó legyen ismét keresztet vethetek, szinte érzem.

Kedden hívom a fickót, most akkor mi van? Azt mondja elfelejtette, sok volt a dolga, de majd mindjárt felhívja. Kis idő múlva visszahív, hogy megbeszélte velük, Budapesten kéne az üzletükbe bevinni a videókártyát, de postán nem fogadják el, személyesen kell. Tesómnak feljuttattam a cuccot, ő nem lakik közel az üzlethez, át kell mennie a fél városon. Tegnap bevitte, de nem vették át, mert a garancialevél fénymásolt volt. Felhívom az üzletet, mert nem értem miért nem veszik be, miért nem cserélik be. A számla eredeti, a garancialevél csak fénymásoltan van meg, de az adatok egyeznek a két papíron. Azonos az idő, hivatkozik a két papír egymásra, rajta van, hogy mit vettem. De a vonal másik végén lévő hang lekezelő volt, olyan "menjél már a picsába" stílusú. Csak eredeti papírral veszik be, nem lehet fénymásolt. Sehol sincs leírva, hogy nem lehet eredetivel bemenni. Még véletlenül sem fűlik ahhoz a foguk, hogy tegyenek bármit is, kukacoskodnak, szemétkednek. Remélem csődbe megy a cég hamarosan.

Érdemes vajon ugrálni? Fogyasztóvédelem tud tenni valamit?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkamamor.blog.hu/api/trackback/id/tr96770220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sophie9 2008.11.19. 20:27:46

Szia! Számomra ismerős helyzete írtál itt le. Egyik, hogy az én gépemre is ráférne egy új videokártya, másik viszont, hogy én az mp4-emmel jártan hasonlóan. Annak módja szerint felküldték pestre, szervízbe, aztán két hónapig semmi.
Az, hogy a hét végére elintéződni látszik, csak egy ott dolgozó ismerősömnek és a kapcsolatainak köszönhető.

Az a gond, hogyha nincs kapcsolatod a hely tulajával vagy valakivel, akire hallgat, semmire nem mész, a fogyasztóvádelem meg tuti, még továb húzza, és akkor tényleg keresztet vethetsz a videókártyádra...

nyuszisz 2008.12.04. 21:40:06

Nekem meg az egyik vinyóm ment tönkre. Mondjuk azt én ejtettem le :S
süti beállítások módosítása